پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 150714
يارانه اسفند زودتر واريز مي‌شود
تاریخ انتشار : 1393/12/17 09:42:11
نمایش : 1532
مديرعامل سازمان هدفمندسازي يارانه‌ها با بيان اين که يارانه اسفند ماه زودتر واريز مي‌شود، گفت: يارانه نوزاداني که پدر و مادرشان يارانه بگير بوده اند، فوري برقرار مي‌شود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، اکبر ايزدي در مورد اينکه گفته مي‌شود يارانه نقدي تازه متولدان و نوزدان به موقع پرداخت نمي‌شود، اظهار داشت: اين موضوع امکان ندارد، زيرا اطلاعات افراد فوت شده از فهرست يارانه خارج و پس از آن آمار متولد شدگان به ليست اضافه مي‌شود.

مديرعامل سازمان هدفمندسازي يارانه‌ها، در پاسخ به اين سؤال که يکي از مخاطبان عنوان کرده ۸ ماه است يارانه فرزند تازه متولد شده‌‌اش برقرار نشده است، بيان کرد: اطلاعات کامل و جزئيات متولدان و متوفيان از سوي سازمان ثبت احوال دقيق اخذ مي‌‌شود و احتمال جا ماندن تازه متولدان وجود ندارد.

وي ادامه داد: احتمال دارد اشکالي در سيستم ثبت احوال وجود داشته باشد و در غير اين صورت يارانه آنها وصل مي‌شود.

ايزدي عنوان کرد: تنها يارانه متولدان وصل خواهد شد که در حال حاضر سرپرست آنها يارانه نقدي دريافت مي‌کنند و شامل افرادي غير از آن نمي‌شود.

مديرعامل سازمان هدفمندسازي يارانه‌ها با بيان اينکه اطلاعات خانوارها و مرگ و مير و زاد و ولد در سيستم يارانه ثبت مي‌شود، گفت: اين سيستم خودکار بوده عامل انساني دخيل نيست که خطا در آن وجود داشته باشد.

به گفته ايزدي، در مرداد ماه مجوزي از دولت گرفته شد که تازه متولدان نيز مشمول يارانه شوند و اکنون اين کار اجرايي مي‌شود.

وي با اشاره به زمان پرداخت يارانه نقدي ۴۵۵۰۰ توماني اسفندماه عنوان کرد: معمولاً بيست دوم هر ماه يارانه پرداخت مي‌‌شود، اما با توجه به پايان سال و عيد برنامه داريم که يارانه اين ماه زودتر پرداخت شود.

ايزدي با بيان اينکه ميزان متوفيان کشور بين ۸۵ تا ۱۲۰ هزار نفر در ماه است، بيان داشت: اين رقم‌ها زياد نيست و متولدان نيز بين ۳۰ تا ۴۰ هزار نفر هستند.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html